A | atusia73 |
pako eTutor Mitarbeiter |
atusia73 - Wiem, że można, tylko po co klikać? Chodziło mi o to, aby przykład był widoczny od razu, pod słówkiem. Skoro inne informacje (zupełnie niepotrzebne, patrz. temat 1) są na tej stronie, to chyba to też mogłoby być.
-
vor 11 Jahren
|
+1 |
Kaufen Sie den Zugriff, um einen Kommentar hinzuzufügen.
![]() | quantum137 |
atusia73 - hihihi, nie przejdzie, bo za dużo by stracili. Pewnie wystarczy się tylko zalogować i już liczy jako dzień nauki.
-
vor 11 Jahren
|
|
![]() |
+1 |
atusia73 - Na pewno znajdzie się wiele kryteriów oceny aktywności użytkowników, które dadzą wiarygodny obraz. Proponuję zastanowić się, Drogi E-tutorze, nad jakimś programem lojalnościowym, rabatem, przedłużeniem abonamentu itp. Na pewno dla aktywnych użytkowników będzie to miły gest z Waszej strony.
-
vor 11 Jahren
|
+2 |
![]() Pozdrawiam! :) - vor 11 Jahren |
|
atusia73 - Na pewno nie wszyscy zauważyli, bo żeby się o tym dowiedzieć, trzeba wejść w "przedłuż abonament". A jeśli się komuś abonament nie kończy, albo ktoś nie chce go przedłużać to nikt tego nie zobaczy! I trochę ten rabat marny, bo przy mojej aktywnej nauce od stycznia 2012 roku mam przyznany rabat 10%. To ile trzeba tu być, żeby dostać 25%? Dla mnie nie jest to zupełnie zachęcająca oferta.
-
vor 11 Jahren
|
+3 |
Otus - Zniżki powinny być takie jak na gruponie. Dlaczego stały klient jest gorzej traktowany od nowego?
-
vor 11 Jahren
|
+1 |
atusia73 - Może mają więcej płacone za zdobycie nowego niż za utrzymanie starego :-) Przecież ten nowy wygląd to też zrobiony jest dla "nowych", podobno bardziej czytelny. Tylko kto to ocenił? Na pewno nie "nowy", bo nie ma porównania z tym co było. A "starych" mają w nosie. Jeśli nie wrócą nagrania, nie poprawią gramatyki i nie będzie dodatkowych lekcji, obrazków itp. to na pewno mnie nie zatrzymają.
-
vor 11 Jahren
|
+2 |
![]() |
|
mandane - czy taka zniżka lojalnościowa pojawi się także przy przedłużaniu kursu Business English?
-
vor 11 Jahren
|
|
![]() Pozdrawiam! :) - vor 11 Jahren |
|
mandane - Dlaczego tylko w przypadku aktywnego abonamentu? Jakiś czas temu skończył mi się abonament na Business English i chciałabym wykupić nowy, ale nie planujecie Państwo żadnych promocji, więc dlaczego oferujecie zniżkę lojalnościową tylko tym którzy wciąż mają aktywny dostęp? Podejrzewam, że jest więcej takich osób jak ja i na pewno taka zniżka zachęciłaby ich do wykupienia nowego abonamentu.
-
vor 11 Jahren
|
|
![]() |
|
Kaufen Sie den Zugriff, um einen Kommentar hinzuzufügen.
Czy jest możliwe czasowe wstrzymanie nauki na eTutorze?
Wir verwenden Cookies und ähnliche Technologien, um Statistiken der Website-Besuche zu analysieren sowie zu weiteren Zwecken, die in der Datenschutzerklärung beschrieben sind. Du kannst die Speicherung von Cookies in deinem Browser bestimmen.
Kaufen Sie den Zugriff, um einen Kommentar hinzuzufügen.